Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2010 11:06 - Отворено писмо до Иво Инджев
Автор: petarkalinov Категория: Политика   
Прочетен: 951 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2010 17:41


Моля не обиждайте родителите ми! Те са почтени хора и никога не са работили нито за пропагандата, нито за репресивния апарат на тоталитарната държава. Вие може ли да се похвалите с подобно постижение? Сложете си ръката на сърцето и ми кажете истината, защото много хора си легнаха комунисти, а на сутринта се събудиха демократи. Чувал съм, че БНТ и БТА са били основни стожери на демокрацията в България. Оттам се пръкнаха и много „дисиденти“. Горкият бай Тошо, ако знаеше колко душмани има, сигурно сам щеше да хвърли оставка още през  1960. Г-н Инджев, моля ви не ми препоръчвайте „патриотизма“ на Джендо, макар и да сте му фен. Някак си не разбирам този тип патриотизъм – да вдигнеш на въстание хората, да им подпалиш къщите, а ти самият при първата трудност да се юрнеш към Влашко и след залавянето ти да обясняваш на турците, че си циганин.   Демокрацията уважава различното мнение. Както може да има русофоби, така може да има и русофили, че даже бразилофили, тогофили и други. Вие мразите ли почитателите на Того? У вас обаче тоталитарните нагласи надделяват. Чуете ли различно мнение и започвате с личните обиди. Очевидно искате всички да са в униформа и под строй да следват единния курс на партията и нейния пророк цар Ивайло. Научете и малко повече за интернет, преди да ме обявявате за анонимник. Достатъчно е да натиснете върху името ми под всеки мой коментар, за да разберете всичко за мен. Или може би комплексът от вашите анонимни години е толкова силен, че постоянно подозирате другите в анонимност и конспирация.

Още подробности по случая:

http://petarkalinov.blogspot.com/2010/03/blog-post_06.html


Тагове:   писмо,   Отворено,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: petarkalinov
Категория: Политика
Прочетен: 37351
Постинги: 21
Коментари: 14
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031